Jaká bude budoucnost Vašeho hotelu? Ovlivňujete ji hlavně Vy.

Mezinárodní tým expertů, provozovatelé renomovaných hotelů a odborníci zabývající se strategiemi prodeje ubytovacích kapacit odhalují budoucnost odvětví v nejnovějším projektu Profitroom. Navštivte directbookingmovie.com.

Off-line prodejní kanály mají v odvětví ubytování stále menší význam a přenechávají prostor mladší on-line generaci. On-line prodej má však mnoho podob. Z pohledu hotelu zahrnuje on-line přístup zejména přímé rezervace a zprostředkovatelské portály. Není těžké uhodnout, který způsob prodeje je výhodnější.Jsou na omylu ti, kdo ztotožňují přímé rezervace pouze s internetovými rezervačními systémy. Direct booking má mnohem širší význam. Jedná se o strategii, kterou uskutečňují všichni zaměstnanci každý den, v každé fázi pobytu a při každé interakci hosta a hotelu. Cílem víceúrovňové komunikační politiky je zvýšit prodej v současnosti, ale i v budoucnu.

Naši experti, kteří působí na různých místech v Evropě, a provozovatelé čtyřhvězdičkových hotelů, kde proběhla úspěšná implementace systému přímé rezervace, představují jednotlivé součásti této strategie počínaje technologií přes marketingové nástroje až po emoce. Ve videu, které je svého druhu ukazatelem směru pro budoucnost odvětví, sdílejí své zkušenosti, empirická data a poskytují také odpovědi na otázky jako např.:

  • Ovlivňují emoce výnosy?
  • Jaká opatření pomohou zvýšit účinnost prodeje prostřednictvím internetových stránek?
  • Internetové technologie nebo internetový marketing – co je důležitější?
  • Je v podnikání v ubytovacích službách ještě prostor pro nadšení?
  • Proč představuje direct booking budoucnost?
  • Jak lze přeměnit internetového uživatele na loajálního zákazníka?

Chcete znát odpovědi na tyto otázky? Podívejte se na naše video a přesvědčte se sami, že budoucnost začíná již teď!

Trailer: